2012. november 14., szerda

MEGGYESEPRES_Breakfast Spoon_no.4.

Namármost, nem vagyok egy nagy lekvárevő, de néha azért reggelire mégis nagyon jó! Gondoltam előveszem Zita meggyesepres lekvárját, mert az egészen csodás lett. Még a hűtő kinyitása előtt tudtam, hogy melyik kanál kell hozzá: az egyik legutóbbi szerzeményem Szilvitől! Londonban ezzel fogadott, amikor megérkeztem hozzá vendégségbe. Hasonlít ugyan a nemrég bemutatott atomkék kanálra formáját, anyagát tekintve, de ez egy másik család tagja (más a formája). Félelmetesen gyönyörűen giccses. 
A hűtő kinyitása előtt még egy dolog történt: pillantásomat az edényszárítóra vetettem, ahol megláttam a szépen elmosogatott lekváros üveget. Basszus tényleg, már megettem! Ekkor viszont már nem térhettem le az útról, kellett keresnem valami hasonló színű, ízű dolgot!
Még jó, hogy Apukám meggy zselére keresztelt kreációja 2008 óta mit sem veszített finomságából és illett a kiskanalamhoz is!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése