2012. november 20., kedd

BERRIBERA TURMIX_Breakfast Spoon_no.5.

Bera, a (reméljük már nem sokáig) Londonban élő tízcsillagos csúcs-szakács barátunk nemrég hazalátogatott és igazán meglepett, mert két kanalat is hozott nekem. Mindkettőt a megboldogult előző-lakástulajdonos-néni konyhában otthagyott cuccai közül tulajdonította el nekem. Rest in peace előző néni, tessék elhinni, nálam nagyon jó helyen lesz az örökség, vigyázok rá! Most meg is mutatom az egyiket!
Korábban is láttam ilyen formájú kanalat már - olyan mint egy kicsi ásó, úgyhogy rögtön tudtam, hogy ez egy úgynevezett "berry spoon", azaz bogyós gyümölcsökhöz használatos kanál. Ezeknek általában nagy és mély a feje, gondolom így nem gurul ki belőlük az áfonya, a málna meg a többi. Mondjuk azt nem tudom, hogy fogok-e valaha kanállal enni ilyesmit, igazából a mostani reggelinél is csaltam, mert a végeredményt nem a kanállal ettem - maximum kavargattam.
Mivel nincs berry szezon ezért a mélyhűtő volt a segítségemre és a jeges áfonyából készítettem turmixot. Ha nem is a kulinária csúcsa, de tán még Bercinek is ízlett volna a Berribera Turmix! Ha hazajön, csinálok újat, csak megpróbálom elkerülni, hogy újra tetőtől talpig lila legyek.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése