2013. március 23., szombat

SZEMÜVEGEM MARGÓJÁRA_Amit isten összekötött_No.4

Amikor pár napja lefotóztam ezt pohár-kanál kettőst, még nem tudtam, hogy extra aktualitása is lesz. Sztorim úgyse nagyon volt hozzá, úgyhogy "hurrá", itt az írnivaló. Szóval ez a felespohár és ez, a Párizsból Ágnes által elemelt kis mustároskanálka azért képeznek elválaszthatatlan párost, mert pont ennyi kis felesnyi vízben szeretem feloldani a vissza-visszatérő migrénem kedvenc ellenszerét, a Cataflamot (mindenkinek megvan mire esküszik, én erre), és pont ekkora kis kanálka kell a megkeveréséhez.
Nagyjából ennyit tudtam volna elmondani, meg tán még azt, hogy jé, milyen érdekes, hogy a kanál kicsit hullámos, meg milyen jó kis hosszúkás formája van. Erre ma elmenetem a szemészhez, aki megerősített abban, hogy szemüvegre van szükségem, ráadásul mindennap, állandóan hordósra, nem csak olvasáshoz, vagy ilyesmi megúszós. Ez nem valami jó hír, de kicsit se meglepő, mert gyerekként is szemüveges voltam, de épp húsz éve véletlenül beágyaztam a szemüvegem apukám ágyába, amitől kissé amorf lett és onnantól kezdve sohatöbbet nem vettem szemüveget. Úgy látszik alkalmazkodó típus vagyok, homályosan is megfelelt a világ. Mostanáig. Egészen elkenődtem már, amikoris kiderült, hogy a migrénem (ami ugyebár annyira része az életemnek, hogy bejáratott kellékek is vannak hozzá a háztartásban) is feltehetőleg amiatt van, hogy az agyam folyton kompenzálja a rossz szemem teljesítményét és élesít élesít élesít, aztán bekattan és migrén.
Ha belegondolok, hogy ez nem lesz többé, már nem is bánom, hogy úgy fogok kinézni, mint aki hegesztőnek öltözött farsangra (mind a 63 felpróbált szemüvegben úgy éreztem magam, mintha jelmezben lennék). Per bónusz: állítólag azért alszom el filmnézés közben könnyebben (nesze nektek, ti mind, akik ezért szivattatok oly sok éven át), mert elfárad a szemem.

Amúgy elvégeztem egy igen érdekes kísérletet. Megpróbáltam felidézni, hogy kik is a szemüveges ismerőseim, és kik nem azok, aztán végigpörgettem a facebook kontaktokat ellenőrzésképpen. Hát meglepően nagy hibafaktorral emlékeztem, egy csomót eltévesztettem (ide is oda is)! Ígyhát most nagyobb eséllyel remélhetem, hogy nektek sem fog feltűnni, hogy én eddig nem voltam szemüveges...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése