2013. július 3., szerda

MÁRPEDIG EZ EGY KANÁL

Elképesztő, milyen rég nem írtam, pedig minden napra is jutott volna akár mutatnivaló. Nem tudom, miért is hagytam, hogy kinőjjön a gaz itt a blogon , de most gyorsan vissza a régi kerékvágásba. Elősegítendő, hogy ilyen nagy szünetek ne legyenek többet, lehet, hogy mostantól több olyan kis tudósítás lesz, amihez olyan nagy mesélnivalóm nincs, csak megmutatom gyorsan mi "jöttszembe". Láttam valami érdekeset, vagy megmutatom gyorsan kitől kaptam megható-meglepő ajándékot. Aztán persze simán kiderül majd, hogy gond nélkül okfejtek, bármi is az apropó.
Biztos, hogy hozzájárult a hallgatáshoz, hogy elkavartam valahova a fényképezőm memóriakártyáját, a mobillal készült képeket pedig sose szeretem eléggé... MA megkeresem a memóriakártyát, de addig is fogadjátok szeretettel tegnapi élményeimet - mobillal fotózva... :)

Naszóval Andrásnál, lámpakészítő-belsőépítész barátomnál jártam tegnap, azaz a szuper műhelyében. Minden szempontból klasszikus a hely: valaha volt autószervíz egy garázsban, otthagyott meztelen nős kép, MSZMP-s leselejtezett párt-szék az öltözőben, szerszámok a falon, rend, munkaszag, szól a rádió. Ehhez bónuszba gyönyörű fények és bent jó hűvös, míg kint dögmeleg. András engem kért meg, hogy gondolkodjunk együtt a termékei csomagolásán...iszonyú jó feladat, és jó ott a műhelyben tennivenni. Csak a tempóra kéne jobban rákapcsolnom, hogy elégedett legyen velem a tisztelt megrendelő. 
Nem bírom, ki, hogy ne írjam le ide, hogy András volt az opponensem tavaly, a diplománál. Itt az opponencia, hát elég kedves emlék, amikor felolvasta.

Már amikor a múltkor ottjártam, kiszúrtam ezt a remekbeszabott kanalat, ami valami instant kaja  mellé lehetett csomagolva. (A műtárgyat NEM loptam el, és NEM kunyeráltam el, mert ott, a műhelyben van épp tökéletes helyen - tehát ez a kanál nem is az enyém, jut eszembe.) Egészen gyönyörű-piros színű (100% piros!), egyik végén villa, másikon kanál. Ilyen hibridről már írtam, szeretem ezeket.  Jó, hát villának szebb, mutatósabb és praktikusabb is, mivel a kanál része maximum kavargatásra jó, de akkor is, ez egy kanál (részben), mégha volt is aki ezt megkérdőjelezte.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése