2012. április 6., péntek

BOLLYSPOON

Na egy kis könnyedet így a hétvége előtt. Az alábbi kanálka igen sokat utazott, hogy végül ezen a blogon kössön ki. Elsősorban a csomagolóanyag és a kanál tökéletes harmóniája, továbbá az ajándékozó kedvessége érdemelte ki a szereplés jogát, kevésbé a kanál finom kidolgozottsága, ergonómiája és szépsége (bár annyira szép szeretne lenni, hogy az már megejtő). Bevallom, nem is használom, mert vág a széle, meg kényelmetlen is.
Szóval úgy volt, hogy tavaly tavasszal egyszer teljesen vélelenül szembetalálkoztam Kopival, akivel kb ezerévente egyszer. Én meglepődtem, de ő a legnagyobb természetességgel előhúzott egy darab újságot a hátizsákjából, hogy van itt nekem egy ajándék. Na nem tőle, hanem a Salamon Gergőtől. Ekkor már tényleg meglepődtem, mert Gergőt jó-jó, ismerem, de csak felületesen, egyszer dolgoztunk együtt pár napot, miért kapok ajándékot és egyáltalán honnan és mi az. Aztán az alábbi csodálatos férfi képét közlő kalkuttai Metro újságból előbukkant ez a delikát kis darab. Egészen elérzékenyülök még most is. 
Ez a kanálgyűjtés dolog tud valamit. Valaki egyszer megtudja rólad és a világ másik végén  még félig ismerősként is eszébejutsz egy elképesztő darab láttán, ami aztán akár a legkalandosabb utakon is, de eljut hozzád.
Szerintem Gergővel, Kopival azóta sem futottam össze, de ezúton is nagyon köszönöm! A férfit külön!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése