2012. április 4., szerda

PORTOBELLO

Kezdjük egy klasszikussal, gyűjteményem egyik legkülönlegesebb, legpatinásabb darabjával. Ezt a só lapátolásra való kiskanalat Gigitől és Szilvitől kaptam, Londonból, a Portobellóról. (A "salt spoon" hogy van magyarul?) Ez az egyetlen kiskanalam, amihez hivatalos dokumentumok is jártak, innen tudom, hogy kb 1792-ből, Londonból származik. Gigiék azt mondták, hogy a hátulján lévő 4 darab ezüstjelet (amik már önmagukban is nagyon szépek) az árus egy nagy könyvben megkereste és innen tudta beazonosítani az évet. Elöl meg még egy cirkalmas monogramm is van, de azt sajnos nem tudom kibetűzni.
Nagy becsben tartom, arra használom, amire való.
Gigi és Szilvi komoly beszállítóim (ez később egyértelművé fog válni számotokra is), akik rajtam keresztül élik ki lappangó vonzalmukat a kiskanalak, és nem lappangó vonzalmukat a szép tárgyak iránt. Hála a jó égnek! Maguknak szerintem sose vették volna meg, de én remek apropót szolgáltattam és nekem megvehették! Mindenki milyen jól járt!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése